پشتیبانی۲۴ ساعته:

36912560

-۰۲۱

slider summer time

کلاه مناسب برای تابستون چی بخرم؟

انواع مختلفی از کلاه هایی که می توانید در تابستان استفاده کنید:

کلاه باکت، کلاه آفتابگیر، کلاه لبه پهن، کلاه پاناما، فدورا حصیری، کلاه سطلی و البته کلاه بیسبال مد روز. این نوع کلاه‌های تابستانی دسته‌بندی اصلی هستند و انواع مختلفی از مدل‌ها را در این انواع اصلی کلاه خواهید دید.

کلاه تابستونی برای محافظت از مو و پوست ضروری است. در سال های گذشته، مفهوم کلاه بخشی از ظاهر کلی و شخصیت کلی ما بود. اما این روزها اینطور نیست. این روزها راه خود را از کلاه جدا کردیم . کلاه ها نه تنها از صورت شما، بلکه از گردن و شانه های شما نیز بسته به پهنای لبه شما محافظت می کنند.

blog background TABESSTONNkolahson 2
blog background TABBESTONkolahson 2

جدای از این، همیشه می توانید زمانی که موهایتان بد است یا در محیطی مرطوب هستید و موهایتان کاملا وز می شود از کلاه استفاده کنید، به جای شستن و حالت دادن به آن ها، آنها را حالت دهید. آیا می خواهید به ظاهر تابستانی خود تفاوتی بدهید که آن را متمایز کند؟ برو دنبال کلاه! این هدف از یک ظاهر طراحی شده و همچنین شخصیت شما را تغذیه می کند. کلاه اجازه می دهد تا صورت شما به وضوح قابل مشاهده باشد، بنابراین دیگر لازم نیست نگران مدل موی خود باشید، هیچ لباسی وجود ندارد که کلاه نتواند آن را تعریف کند، پس آزمایش کنید و بهترین ظاهر خود را داشته باشید.
توجه داشته باشید که کلاه روی سر شما عرق میکند و بعد از مدتی شوره میزند و باید کلاه رو بشورید
برای شستشوی کلاه ما ویدیویی تهیه کردیم براتون داخل سایت و پیج اینستاگرام قرار دادیم که میتونید با راحتی کلاهتون رو بشورید بدون اینکه استایل و کپ کلاه خراب بشه
همچنین استند شستشوی کلاه هم داریم که خیلی کارتون رو راحت تر کرده

blog background TABESTONNkolahson 2
blog background TABESTOONkolahson 2

کلاه بیسبالی چه کلاهیه؟

کلاه بیسبالی فقط برای بازی بیسبالی استفاده میشه؟

کلاه بیسبالی یه نوعی از کلاه هستش که کپ تاج دار گرد و نرم و بعضی از مدل ها دارای لمینیت هستش و یک نقاب سفت ساخته شده. از دهه ۱۹۸۰ میلادی در کشور ایالات متحده و بسیاری از کشور های دیگر رایج شده است هم برای جلوگیری از آفتاب و هم برای اهداف مد روز استفاده میشود. کلاه های بیسبالی از انواع مختلفی از مواد ساخته میشود و در سبک های مختلف برای اهداف مختلف شکل میگیرد . پشت کلاه دارای ریگلاژ تنظیم هستش که معمولا به صورت کمربندی هستش (در برخی از کلاه های امروزی به صورت دکمه ای هم هستش) قبلا کلاه های بیسبالی فقط در اندازه های استاندارد بودند و با یک بند قابل تنظیم بودند این سبک کلاه معمولا به نام اسنپ بک معروف است و به طرز عجیبی به عنوان اکسسوری مد محسوب شده بود پیشرفت در منسوجات منجر به کلاه کشش مناسب شده است که از لایکرا و یا لاستیک استفاده میکند تا به کلاه اجازه میدهد که سبکی متناسب داشته باشد درحالی که هنوز قابل تنظیم است نسخه دیگه ای از کلاه بیسبالی یک کلاه مشبک پلاستیکی با جلوی فوم است که با لوگوی شرکت حک شده این سبک گاهی اوقات کلاه کامیون دارا نامیده میشود چون به صورت رایگان به عنوان یک کلاه تبلیغاتی اهدا میشود .
درمجموعه ی کلاهسان با تنوع رنگ و مدل های بیسبالی حرف اول رو میزنیم. کلاهسان برای هر سَری و هر سلیقه ای کلاه موجود داریم که هم میتونید از طریق سایت ، پیج اینستاگرام و یا خرید حضوری اقدام کنید
blog background TSSBESTONkolahson 2
blog background TABESTONkolahson 2

چه فرم کلاهی به سر من میاد؟

اصلاً کلاه به من میاد؟

هرکلاهی به من نمیاد !

کلاه دوست ندارم چون بهم نمیاد !
این سری سوال ها جزو مهم ترین پرسش هاییست که در میان ایرانی ها رد و بدل میشود
حالا کلاهسان میخواد این مشکل رو براتون حل کنه !
اول از همه باید اندازه دور تا دور سرتون رو اندازه بگیرید معمولا باید بین ۵۶ تا ۵۹ سانتی متر باشد
برای انتخاب کلاه باید دقت داشته باشید که صورت شما لاغر است یا توپُر و یا کشیده است

برای به دست آوردن فرم صورتتون باید گونه، خط فک ،طول چهره اندازه گرفته شود.
پیشنهاد کلاهسان به شما اول از همه این است که کلاه های بیسبالی رو امتحان کنید
کلاه کپ(رپری) ، کلاه باراتا ، کلاه پیکی بلایندرز ، کلاه خاخامی و … خیلی کلاه های دیگه کاملاً سلیقه ای هستش و ممکنه به فرم صورت شما ننشینه .
کلاه های بیسبالی چندین مدل مختلف داره
تاج دار ،کُپ گرد پرطرفدار ترین مدل هایی است که مجموعه ی کلاهسان موجود داره

ما در کلاهسان برای هر سَری و هر سلیقه ای کلاه موجود داریم که هم میتونید از طریق سایت ، پیج اینستاگرام و یا خرید حضوری اقدام کنید

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

کلاهسانی های عزیز در حال حاظر امکان فروش آنلاین نیستیم

فیس بوک اینستاگرم یوتیوب واتس آپ واتس آپ تلگرام
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من

کلاهسانی های عزیز در حال حاظر امکان فروش آنلاین نیستیم