پشتیبانی۲۴ ساعته:

36912560

-۰۲۱

تاپ اسلایدر جدیدترین کلاه های وارداتی مدل 2023 در کلاهسان

معرفی جدیدترین کلاههای 2023

فدوراس را می توان به دو نوع فرم کلاسیک معمولی و کلاسیک ساختار یافته طبقه بندی کرد‌. کلاه های فدوراس به علت پر کاربرد بودن کاملا در دسترس افراد و به خصوص استایلیست ها می باشند و سعی می کنند از این نوع کلاه در تمامی سبک های جدید خود بهره بگیرند. کلاه فدوراس دقیقا مثل اکثر کلاه های آقایان، طرح ساختاری با لبه عرض متوسط ​​و تاج دندانه دار، می باشد که همین امر به فرد این فرصت را می دهد که برای صورت خود زاویه سازی کند و یا آن را به نوعی قاب کند. هر چه لبه کلاه فدوراس وسیعتر باشد، پوست صورت را از برخورد اشعه مضر آفتاب حمایت می کند و به مراقبت از پوست وی می پردازد.

blog background new2023kolahson 3
blog background new2023kolahson 4

باکت

کلاه سطل مانند از نوعی سبک ماهیگیر کلاسیک سر چشمه گرفته است در صورتی که شکلی عمدتا ساختار یافته و همچنین شل و ول دارد که صورت استفاده کننده از کلاه را تقریبا را کاور می کند. از اواخر سال ۲۰۱۰ تقریبا تمام آیتم های دهه ۹۰‌میلادی دوباره وارد جریان مد شدند و استفاده از کلاه سطلی را می توان یک نمونه از همین بازگشت به گذشته دانست. البته بازگشتی که با کمی تغییر و بروز شدن همراه بوده است. کلاه سطلی نه تنها برای موارد و مراسم مهم و مذهبی بلکه برای تمام استایل ها و رسومات دیگر نیز در این روزها نیز قابل استفاده هستند. کلاه سطلی عمدتا برای استایل های غیررسمی و کژوال قابل استفاده هستند و بیشتر در رنگبندی مشکی و قهوه ای قابل استفاده هستند.

blog background new2023kolahson 5
blog background new2023kolahson 6

کلاه های برت یا فرانسوی

این مدل کلاه که از طرفداران زیادی بخصوص میان خانم ها تشکیل شده است. ممکن است هنگامیکه از کلاه برت استفاده می کنید، اینگونه تفکر کنید که افراد زیادی در حال تماشای شما هستند. بله شاید اشتباه نکرده اید! کلاه های برت آنقدر جذاب و زیبا هستند که به انواع فرم صورت ها هماهنگی دارد و قابلیت تطبیق پذیری با انواع استایل های کژوال و نیمه رسمی را دارد. کلاه های برت قابلیت استفاده در هر چهار فصل سال را دارد و در رنگ های و طرح ها و جنس های مختلفی تولید می گروند و همچنین بخاطر حجم کمی که دارند به هر حالت و مناسب با هر فرم صورتی در می آیند و در روزهای سرد سال برای محافظت از گوش ها در مقابل سرما می توان لبه های کلاه را روی گوش ها کشید. اگر شما جز آن دسته از آقایان هستید که دارای بالاتنه ظریف و همچنین گردن کوتاهی هستید، پیشنهاد می کنیم از کلاه برت برای جذاب تر نشان دادن استایل خود استفاده کنید.

blog background new2023kolahson 2
blog background new2023kolahson 1

کلاه پاناما

این نوع کلاه اولین بار در سال ۱۶۰۰ میلادی در اکوادور ساخته شد و به علت معروف شدن این کلاه ها در بنادر پاناما به این نام معروف گردید. اوایل این کلاه از الیاف طبیعی و یا برگ نخل ساخته می شد، اما این روزها بیشتر از الیاف مصنوعی و رنگ های متعدد در تولید آن استفاده می شود، ولی هنوز هم استفاده از الیاف طبیعی در دستور کار برخی تولید کنندگان قرار دارد. این کلاه در کیفیت های متعددی تولید می گردد و در بهترین حالت و کیفیت به گونه ای است که کاملا ضد آب است و اگر زیر باران با چنین کلاهی بروید، به هیچ وجه آب به درون آن و روی سر شما نفوذ نخواهد کرد. این کلاه ها را می توان در انواع استایل ها به جز استایل رسمی استفاده کرد و رنگ آن بستگی زیادی به رنگ سایر آیتم های پوشش شما دارد.

blog background new2023kolahson 7

کلاه گمبلر

پهنای لبه های کلاه گمبلر دارای عرض متوسط رو به زیاد می باشد. در واقع می توان گفت که حدودا عرضی به اندازه ۳ اینچ را شامل می گردد. همچنین شامل لبه هایی برگردان به طرفین کلاه است. البته در برخی موارد ممکن است یکی از طرفین کلاه به صورت برگردان قرار گرفته باشد که بستگی به تولید کننده کلاه دارد. هنگامیکه از کنار و در واقع نیمرخ به کلاه گمبلر نگاه بیاندازیم، تقربا به حالت صاف قرار دارد. قسمت تاج این کلاه ها به صورت بزرگ و مدور قرار دارد و به خاطر سبکی جنس این مدل کلاه ها معمولا قسمت مرکزی تاج آن به صورت کمی فرو رفته قرار می گیرد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

کلاهسانی های عزیز در حال حاظر امکان فروش آنلاین نیستیم

فیس بوک اینستاگرم یوتیوب واتس آپ واتس آپ تلگرام
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من

کلاهسانی های عزیز در حال حاظر امکان فروش آنلاین نیستیم