پشتیبانی۲۴ ساعته:

36912560

-۰۲۱

blog top slider akasi hat kolahson

چه ایده هایی برای ژست با کلاه برای عکاسی می شناسید؟

دنیای عکاسی دنیای بسیار جذاب و زیبایی است. دنیایی پر از تصویر، پر از ایده، پر از لحظه های ناب و تکرار نشدنی. با داشتن یک سری ایده و کمی خلاقیت در حرفه عکاسی و البته در کنار آموزش عکاسی می توان زیبا ترین و منحصر به فرد ترین تصاویر و لحظه ها را ثبت کرد. قطعا یک سری اصول، تکیه به یک سری نکات و داشتن یک سری تجهیزات اختصاصی می تواند عکس ها را به مراتب زیبا تر و جذاب تر کند. خصوصا اگر هدف از عکاسی یک عکاسی حرفه ای مانند عکاسی تبلیغاتی باشد.

blog background akasi hat kolahson
blog background akasi hat kolahson 2

عکاسی با کلاه بدون چهره

 عکاسی پرتره یکی از اصلی ترین رویکرد ها برای ایده عکس با کلاه است. حال عکس ها می توانند بدون چهره گرفته شوند و در آن کلاه بخش اصلی صورت را گرفته باشد و هم این که می تواند چهره را کاملا و با جزئیات نشان دهد.
ایده ژست عکس با کلاه برای عکس های بدون چهره می تواند بهترین نتایج را به همراه داشته باشد و در ایده های عکس های پرتره بدون چهره، کلاه می تواند یکی از اصلی ترین گزینه ها باشد.

استفاده از کلاه در عکاسی پرتره

کلاه می تواند یکی از بهترین ایده ها در عکس های پرتره یا ایده عکس های بدون چهره باشد. کلاه ها می توانند حرف های زیادی در مورد شخصیت سوژه های عکس داشته باشند. خصوصا در مورد عکس های بدون چهره، کلاه ها می توانند به عنوان بهترین جزئیات در تصویر باشند.
البته شرط این که کلاه ها در عکس های پرتره بتوانند پیام مورد نیاز را انتقال دهند، استفاده درست از ایده های ژست با کلاه در تصاویر است و با این ایده ها و کلاه ها دقیقا با شخصیت سوژه عکس تناسب داشته باشند.
از طرفی نیز باید حتما به نور ها و میزان تابش آن ها به چهره افراد در عکس های پرتره با کلاه توجه کرد تا نتیجه نهایی کار همان چیزی شود که در نظر دارید.

blog background akasi hat kolahson3
blog background akasi hat kolahson4

ایده ژست با کلاه از جذاب ترین ایده ها در عکاسی حرفه ای و عکاسی پرتره است. در زیر به برخی از بهترین و پر طرفدار ترین ایده های روز اشاره می کنیم:

• ایده ژست با کلاه دخترانه با یک کلاه کلاسیک و مو های بلندی که از زیر کلاه روی شانه ها ریخته شده است یکی از بهترین ایده ها محسوب می شود.
• ایده عکس اسپرت با کلاه هم برای دختران و هم برای پسران، کلاه های اسپرت رنگی با نمایی بسته از چهره سوژه می تواند جذابیت زیادی داشته باشد.
در نمای دور تر می توان از یک استایل اسپرت و ورزشی برای جذاب تر شدن ایده عکس با کلاه اسپرت استفاده کرد
اولین نکته انتخاب کلاه مناسب متناسب با ژستی است که در نظر دارید.
ژست های اسپرت که در آن از کلاه های اسپرت پسرانه و دخترانه استفاده می شود، ژست عکس با کلاه های لبه دار، کلاه های کلاسیک، کلاه های کپ و … همگی باید کل استایل سوژه تناسب داشته باشد.
در نهایت سعی کنید در ایده ها و عکس های خود در کنار حفظ خلاقیت کافی، سادگی عکس ها را نیز حفظ کنید.
هر چه فضای عکس ها ساده تر و طبیعی تر باشد، انتقال پیام عکس به مخاطب راحت تر خواهد بود و جذابیت و گیرایی تصویر نیز به اندازه لازم بالا خواهد بود.
از ایده های عکاسی با کلاه برای چه عکس هایی می توان استفاده کرد؟
ایده های متنوع و جذاب عکاسی با کلاه را می توان برای عکاسی های اسپرت دخترانه و پسرانه، ژست های عکاسی در طبیعت، ژست های عکاسی عاشقانه و دو نفره، انواع ژست عکاسی پرتره، ژست های عکاسی بدون چهره با کلاه، عکاسی های هنری و … مد نظر قرار داد.

blog background akasi hat kolahson6
blog background akasi hat kolahson5

آیا ایده عکاسی با کلاه برای ژست های اینستاگرامی مناسب است؟

در حال حاضر یکی از ترندهای پر طرفدار در ایده های عکس اینستاگرامی، استفاده از کلاه در عکس هاست. مدل کلاه هر چه که باشد، می توان با استفاده از آنها بهترین ژست ها را در عکس های اینستاگرامی گرفت

آیا ایده های عکاسی با کلاه برای همه مناسب است؟

ژست های موجود برای عکاسی با کلاه تنوع بالایی دارد و می توان برای افراد مختلف در موقعیت های متفاوت، ایده هایی جذاب را انتخاب کرد. تنها باید در به کار بردن این ایده ها و ژست ها به نکات حرفه ای عکاسی با کلاه توجه کرد و نورها، سایه ها، ژست ها، نوع کلاه ها و نحوه ژست گرفتن را متناسب با سوژه مورد نظر به درستی انتخاب کرد تا به این ترتیب این ایده ها برای تمامی افراد مناسب باشند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

کلاهسانی های عزیز در حال حاظر امکان فروش آنلاین نیستیم

فیس بوک اینستاگرم یوتیوب واتس آپ واتس آپ تلگرام
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من

کلاهسانی های عزیز در حال حاظر امکان فروش آنلاین نیستیم