پشتیبانی۲۴ ساعته:

36912560

-۰۲۱

top slider varzeshi

انتخاب یک کلاه ورزشی مناسب

blog background VARZESHI kolahson 1
blog background VARZESHI kolahson 2

چه رنگ کلاهی برای ورزش بهتر است؟

شاید فکر کنید رنگ لباس ورزشی یا کلاه ورزشی تاثیر زیادی در ورزش نداشته باشد اما برعکس، اگر رنگ مناسب را انتخاب کنید علاوه بر اینکه ظاهر و تیپ شما زیباتر جلوه می کند و همین موضوع باعث بیشتر شدن اعتماد به نفس شما هنگام ورزش کردن می‌شود، بلکه روانشناسان نیز معتقدند انتخاب رنگ مناسب در هنگام خرید لباس ورزشی از دلایل افزایش انرژی و نشاط افراد در هنگام ورزش کردن است.به طور کلی کلاه ورزشی یکی از عواملی است که می تواند ست ورزشی را بسیار زیبا کند، به خصوص اگر رنگ مناسبی خرید شده باشد.

blog background VARZESHI kolahson 3
blog background VARZESHI kolahson 4

انتخاب یک کلاه ورزشی مناسب بستگی به عوامل مختلفی مثل رنگ، سایز، فرم صورت، جنس کلاه و رشته ورزشی دارد.

در هنگام ورزش کردن سر و اطراف گردن بسیار عرق می‌کنند و اگر از کلاه‌های نامناسب نیز استفاده کنیم، گرما و عرق بیش از حد می‌شود. از طرفی اگر در محیط‌ سرباز ورزش می‌‌کنید، در صورت استفاده از کلاه بی کیفیت احتمال گرمازدگی وجود خواهد داشت. ازاین رو برای حل این مشکل به شما توصیه می‌شود که از کلاهی استفاده کنید که جنس خوبی داشته باشد و با دفع عرقتان، دمای بدن را تا حد زیادی نیز کاهش دهد.

blog background VARZESHI kolahson 5jpg
blog background VARZESHI kolahson 6

هر کدام از رشته‌های ورزشی مختلف حرکات خاص خود را دارند و نمی‌توان در همه رشته‌ها تنها از یک کلاه به عنوان بهترین کلاه استفاده نمود. به صورت کلی لازم است تا شما از کلاهی استفاده نمایید که در هنگام انجام فعالیت های ورزشی مزاحم شما نشود.

بهتر است تا بعد از هربار استفاده از کلاه ورزشی آن را به دقت شستشو دهید و کاملا خشک کنید و سپس از آن استفاده نمایید. در واقع در صورتی که شما به دفعات زیادی از کلاه استفاده کنید و آنرا نشویید باعث می‌شود که تعریق‌های حاصل از انجام تمرین‌های ورزشی در کلاه ورزشی تجمع پیدا کنند که در نتیجه باعث می‌شود شخص به ریزش مو و یا بیماری های پوستی مبتلا شود. لازم است تا کلیه نکات بهداشتی را که برای دیگر لباس‌های خود را رعایت می‌کنید برای کلاه‌های ورزشی خود نیز رعایت نمایید و کلاه خود را به افراد دیگر ندهید. به هیچ وجه قبل از خشک شدن کامل کلاه ورزشی از آن استفاده نکنید زیرا وجود رطوبت در کلاه باعث می‌شود تا باکتری‌های مضر رشد کنند که می‌تواند برای فرد مشکل ساز باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

کلاهسانی های عزیز در حال حاظر امکان فروش آنلاین نیستیم

فیس بوک اینستاگرم یوتیوب واتس آپ واتس آپ تلگرام
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من

کلاهسانی های عزیز در حال حاظر امکان فروش آنلاین نیستیم